BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 31, 2011

online?

salam... =)
helloo and ollaa.. hehehe :D
haiiii uuoollsss......




lamanya aku menyepi... sampaikan ada sahabat aku yang siap kol aku dan tanya. napa laa aku lama sangat tak online neh. sedangkan sekarang neh cuti sekolah kot.. hehehe actually memang tak da alasan untuk aku tak slalu online. sebab aku memang "kaki online". memang sapa sapa yang online. memang slalu nampak muka aku.. kehkehkeh. :D

sebenarnya. saja...... hari tu. aku otw dari kedah ke muar. naek bas kott. sorang sorang jee.. well. mestilah kene pandai berdikari ooii. tak kan lah. asyik nak harapkan parents jee. betoi tak ?! well. bagi sapa sapa yang rasa aku neh kononnya "anak manja" la kan... fikir balek laa eaa.. ape yg korang cakap tuu.. sebab "anak manja" memang slalu mengharapkan parents wehh.. hehehe :D dan lepas sampai muar. terus my parents ajak balek kampung. aku ikott jee. bila dah balek umah kemarin.. tetiba jee. sedare aku yang turut otw balek umah diorang kat segamat dari kampung jugak. sama ngan aku.. tetiba. stuck. banyak jalan yang ditutup. diorang terpaksa patah balik.tidolahh kat umah aku semalam. dan hari ni baru diorang balek segamat. =) harap sangat yang area umah aku tak banjir.. aku nak balik kedahh.. sob3. rindu negerikuu... =.="





and now.. aku kembali dengan wajah blog yang baruu. yeah ! i love this ! dan nama blog yang baru jugak.. hahaha.
hurmm. actually. aku tak tau nak updated pasai apa. nothing yang best laaa..
natylah aku fikir lain...~
mood mengarang pon tak bapa ada neh.. sebab tak da cerita yang menarik.
hehehe =) okelah..





got to go now.
till here then.
bubye....

No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.