BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 8, 2011

hey ! rindu suma =="

salam uuoollss.
sory sesgt xsempat nak say good bye ari tu... =="
dok busy ngan packing brg2 before balek asrama ungu [saina] yang sgt tercinta. =="

seriyes sha rindu gila gila dekat sumaaa.......~ love uuoollss. naseblaa ari neh dapat outing. buleylaa lepas rindu... hehehe ;D

hurm.. okelah. hidup kat saina dlm minggu first neh. maybe rasanya mcm xla bapa sibuk sgt. sibuk besa2 ja kott. ari tu kan form1 daftar. well.memang geng geng briged bestari saina form4 agak sibuk menyambut kedatangan diorang. =) seronok jugak. aku daa jadi senior laa jugak. hehehe :D aku ngan kwn kwn bb dok sibuk amek gambaq diorang. haha =) seriyes diorang mcm VVIP. keh3. =) adala beberapa gambaq yang aku sempat amek antara aku ngan kwn kwn briged bestari yg lain ngan kak atyn ! hehehe =) sajaa buat gigih. xpaa. naty aku upload gamba gamba tuu dekat fb k >,< sekarang kitaorang suma bebudak form4 saina sedang menanti kedatangan form4 baru.. =) hehehe =D xsabar nak terima org baru dlm form. =) fyi.lambat lagilah kitaorg bebudak saina nak balek. huaa sedihh. baru je minggu first dok kat saina suda mcm mcm dugaan dan cabaran yg aku rasa. ='( seriyes..aku memang sayang dy sgt sgt sgt. yg tu jaa yg mampu aku ngaku kat sini...=( xtau nak kata cena lagi dah. natylah k. bila cuti naty. aku updated blog laen. mungkin aku akan story lagi lanjut.

korang sumaa doakan semoga sha dapat rasa bahagia semula dengan DIA yg sha syg sgt sgt sgt kat saina tuu. semoga xada yg mengganggu hubungan kami.semoga xada yg cemburu dengan hubungan kami. seriyes sha sedang diduga dgn ujian yg mgkin sha sendiri mampu utk lalui tapi sha xpasti lagi jee. ==" doakan k. semoga sha dapat hidup hepi hepi kat saina. >,<

with a lots of love !
love uuoollss. =)
till here then.
buhbye. chawwss.



No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.