BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 1, 2011

pelengkap hidupku (:

salam (:
selamat pagi uuoollss..

hehehe.. sajee. tak tau nak updated pasai apa. tetiba je aku terasa mcm rajen untuk mengarang tentang lagu yang ada kat blog aku sekarang neh. *winks.winks* heeee~ :D first tyme kat blog aku nak share pasai lagu favourite aku. (: harap korang enjoy laa ngan lagu neh. memang banyak makna sangat kott lirik lagu neh ! (: untuk sesapa yang nak bagi lagu neh dekat yang tersayang..buley je. memang best lirik dy. enjoyy k




aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang yang tak ditemani malam
melihat dirimu ada senyum, canda dan tawa
yang membuat aku tak ingin pergi darimu

teringat janji lamamu kepadaku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada disini
temaniku sepanjang hari

bila kau pergi jauh
ingatlah aku
bila ku disampingmu
peluk tubuhku
bila kau rindu aku
panggil namaku
ku datang menemuimu

peluk erat jasadku
jangan lepaskan
tetaplah kau disini
harungi malam
karena hanya dirimu
belahan jiwa
pelengkapku di dunia


specially dedicated to my very beloved fans !




oke. (:
bubyeee..
with lots of love......~






1 comment:

  1. jemput- jemput lah komen (:

    tajuk lagu neh.
    PELENGKAP HIDUPKU (: (eren ft romi)

    ReplyDelete

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.