BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 20, 2010

matured ? haha :P

salam uuoollss :)
haha .daa tgh tgh malam baru aku nak post neh.keh3..
besa laa late at night entry neh! :)

well~ petang tadi.but actually lebih baek aku kata. kemarin laa kn.hehehe :D ada la aku pegi kenduri kawen. besa laa. musim cuti skolah laa baru org nak buat kenduri kenduri neh kan.. nak bina masjid laaa.. heee~ :D

okeoke. actually. aku p kenduri kat tangkak. well~ sesapa yang tau tangkak neh femes ngn apa..haaaa! kain!! yeah! bagi kaum kaum hawa kat luaq sana. tangkak memang tempat utk shopinx kain laa :) oke. mcm besa. mama ajak aku p shopinx skali kat situ. weee~ tersgtlah syiokk. last week shopinx kat melaka.kali neh plak kat tangkak. hehe :D best best. actually mama ajak p satu butik yang baru bukak kat situ. kalo xsilap namanya galeri farida. :) butik tu jual baju kurung yang seangkatan ngan nya. shawls pon mcm mcm jenis ada. cantek cantek sumaanya! besa laa promosi pembukaan . :)

yang bestnya. tengah aku pusing pusing tawaf satu butik tuu. besalaa kan ada promoter yang ikot kita. actually aku xsuka kedai yang promoternya dok ikot kita ke hulu hilir. rimas oke ? aku tau. promoter tuu pon bukannya nak sgt ikot customernya :) nak buat cena.dah mmg keja diorang.hehe :D yang buat aku xtahan sgt tuu. promoter yang dok layan kerenah aku tuu dok pggil aku "kak, "akak" dan "kakak"..wahaha. sama ja mksud dy.saja jaa buat terokk! kalo ikotkan hati aku.memang aku nak gelak guling guling kat situ gak! seriyes wehh! lawak siott! :) sebab tuu la makin syiokk aku buat mcm mcm kerenah tuu! hehe :D dlm hati aku dok tertanya tanya. tua sgt ka muka aku neh ? haha atau muka aku neh ternampak terlebih matured ? memang byk "ter" yg aku pkirkan. keh3...(gelakk sopan neyh wehh..) sedangkan muka promoter tuu lebih tua dari aku kott! haha :D mungkin dy hormat customer kott! aku pkir cetu jaa. hehe :) naseblaa mama ngan abah x gelak bila aku cita kat diorg pasai tuu.. kalo tak memang aku pon guling guling dlm keta laa jwbnyaa. hak3... well~ aku dpt lagi shawls baru.baju kurung baru. syiokk! thanks mama !

well~ MOTHER'S KNOWS THE BEST ! right ?
haha.

okeoke. daa lewat neh. got to go now.
nak tdo neh.oke.nytez. eeh. silap. mowning uuoollss! :)
till here then

babai chawwss :)






No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.