BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 18, 2010

note's of the holiday:)

salam uuoollss semua :)
weeee~ :D


hehe. well~ mood utk update da smakin pulih tapi bla di pkirkan blek.
it's just 5 days to go for my pmr's result to be announce! haha :)
tak pulih sepenuhnya actually.tapi kalo dpt yg diimpikan.:) insyaAllah mood tuu mmg superb ahh utk updated blog kesayangan aku neh. hehe :D korang suma.. doakn aku dan kwn kwn yg lain naa. :) smoga kami semua buley stay dlm aliran sains dn stay lagik kat saina terchentaa. haha :)
oke! AMIN~ dan InsyaAllah :)

aku nak cer kan about notes yang aku paling suka.haha :) okeoke. mcm thun thun sblom neh. suma form3 yg bakal menganjak ke form4 kat saina.kena buat nota biology! heeee~
oke. aku mmg sukaa sgt. (sukaa sbb aku tak siap lagi weehh~..)
baru cket ja aku buat.huh. sememangnya aku tidaklah rajen utk buat homework. >,< bila la aku nak btoi3 rajen neh.haha :) tepuk dada tanya hati. kan ?


ni laa gamba buku bio aku! cantek tak cantek tak.. haha :P

dlm masa 5hari lagi neh.kalo aku daa jarang updated blog. faham faham je laa k. maknanya aku memang dalam situasi takot dengan result yang teramat....(doakn akuu....takot sgt neh...) atau aku dalam usaha yang teramatlah gigih untuk menyiapkan nota biology aku semata mata tak mau pkir sangat pasai ketakutan aku menghadapi hari result naty. haha :)

till here then :)
doakan kajayaan aku dan kwn kwn k.
semoga kami semua memperoleh result 8A! amin~ >,<
babai. chawwss :)


No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.