BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

[tomorrow] 23122010

salam uoollss :)
sehat ? hehe :D

oke. hahaha. esok ! esok ! dan esok ! tomorrow is the day ! the day that we've waiting for ! =) hari yang dinantikan akan tiba. kurang dari 24 jam lagi. aku akan tau result pmr aku ! seriyes. perasaan memang sukar untuk digambarkan. ==' macam macam aku rasa =) relax. chill. cool. takot. ketaq. risau. haih... xtau la nak kata macam mana. hanya buley terus berdoa semoga result yang bakal aku dapat naty akan menggembirakan parents aku ! dan akan membuatkan aku stay lagi dekat saina yang sangat sangat aku cintai ! =)

korang suma... doakn sha naa =) semoga sha dan kwn kwn yang lain memperolah kejayaan seperti yang kami impikan. 8A ! AMIN~dan InsyaAllah =)

till here then =)
naty updated laen =) menantikan mood happy. hehehe
babai. chawss.



p/s; saja tak mau updated banyak banyak. naty lepas aku amek result naty baru updated best best k. semoga aku dapat 8A! =) AMIN............. oooppsss. kwn kwn aku jugak! semoga kami semua berjaya! 8A!!!!! insyaALLAH ! dgn izinNYA ! =)


No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.