BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 29, 2010

cute taggie =)

salam uuoollss :)
hey. hey.hey =)
okeoke. mood agak baek punya hari neh =) da better.
kan saya cakap. saya memang cepat cool down laa. ^^
ouh yaa. saya telah di"tag" oleh cik ainaa mania yang comell.
okeoke neh tag nya. seriyes saya cakap taggie yang dy buat. memang sangat comell lah =)
peraturan dy senang jee. gambar taggie neh dan tagnya yg kt bwh tuu wajib di"copy" dan "paste" kan kat entry korangg. =)

mari kitaa lihat eaa...

tad...tadaaaaa.... =)


Photobucket


1. Sila berikan nama awak yang Cute tuh :)
= cun ? besa jee. hehe :D nama saya Nur Shahirah =) nama penuh oke. ;)


2. Sila tulis URL Blog awak !
= http://ceritasakuraku.blogspot.com/



3. Ceritakan Sejarah anda buat Blog ! ( Perenggan pun boleh )
= sejarah ? hahaha. okeoke. actually saya buat blog neh dlm thun 2010 neh jugak. pada bulan saya lahir. bulan mac hehe.:D tapi saya daa lupa laa. bila tarikhnya.keh3. agak2 mcm waktu burfday saya laa kott :) tapi entry yg first skali saya buat pada bulan jun.wahh.3 buln blog neh dibiarkan bersawang. berhabuk dan segala mcm ber la kn. heheee :D dan akhirnya saya amek keputusan utk teroskan bergiat dlm dunia blogging neh. anyway. saya memang sukaa berkongsi dengan orang. =) sukaa ber story. saya memang seorang yang agak talkative actually. hehe :D oke.setakat tuu jee kot sejarah yang simple jee. :)



4. Kritik sikit pasal pemberi Award ni !
= kritik ? erk ? xtau laa nak kritik ape. heehe :) hurm~ awk ada potensi utk berjaya. teroskan berusaha.. *ececeh..* hehe :D



5. Apabila Birthday awak, awak nak saya ( pemberi taggie ) bagi apa ?
= saya nak sangat. erm...erm..erm.. handset baru kott. sony ericsson punyaa. *huuiihh..hebatt...* hehehe :D buley ke kasi ? buley ke ? buley ke ? hehehe =)



6. Mana satu awak paaling suka ? Cookies ataupun Ais Cream ?
=dua dua saya sukaa sangat. kene pilih gak ke ? okelah. saya pilih. erm..erm..erm. aiskrim kott ! :) love it ! =)



7. Haiwan apa yang awak suka ?
= haiwan ? yeeaah ! kucingg ! comell sajee. =)



8. Kata-kata untuk Followers awak ?
=okeoke. ehem..ehem.. hehe :D kpda semua follower saya. thanks sgt sgt sbb sudi follow blog saya yang xlah seberapa sgt. thanks sbb sudi membaca bebelan saya yg merapu neh. heheh =) anyways nice to know all of you. keep in touch ! =)



9. Tag 3 Bloggers yang awak rasa Blog dia cun :)
= yeeaaa. saya sukaa bila sampy sini. keh3. okeoke saya tag...




tarrrraaaa..



cik mastura asri =)
cik afifah =)
cik fatin atiqah =)


okeh ! fine. =)
selesai sudaa. puas hati heheehe :D
kepada cik cik bunga cantek yang saya tag tuu. sila silaa laa jawab sumaa tuu ea..
kalo nak info lebih lanjut silalah ke blog cik aina mania neh.. *klik pada nama beliau untuk pegi ke blog beliau..*
oke. daaa. abes. stakat neh dulu saya updated.
oke. till here then.
have a nice day yaa korang..
buhbye. =)

No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.