BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

i'm not perfect !

salam.
bagi sapa sapa yang nak tau tentang saya. =="

hurm ~ xtau nak kata apa. rasa macam xbapa hepi petang neh. =( yaa. saya memang seorang yang emo. seriyes saya cakap. saya tersangatlah emo ! mood saya memang cepat berubah. saya memang xsuka orang yang gedik. saya memang xsuka orang yang mengada sangat. tapii saya maseh buley terima semua orang dalam hidup saya. saya suka minx maaf dan memaafkan =) saya sayang sapa sapa yang sayang saya. tak kira saya baru kenal atau da lama. if u love me.i will love u back ! =) saya sangat senang untuk meminati seseorang tapi saya amat sukar untuk jatuh hati pada seseorang. saya tidak suka mencarut dan tolong jangan bagi saya mencarut ! == saya memang agak panas baran.tetapi saya memang cepat cool down balek.xsampy sejam pon. seriyesly. saya cepat untuk mendampingi dengan semua orang.tambah tambah lagi jika orang tersebut ramah dan sporting.style hepi go lucky. saya tidak pandai untuk menerima pujian.kerana saya tahu saya tidaklah sesegak dan sehebat yang lain. ==" saya susah untuk tersenyum tetapi saya akan senyum jika orang lain senyum kepada saya. saya sangatlah suka bayi dan kanak kanak. soo just accept me kalo kdg kdg saya agak childish ! i hate back stabbed friends. sbb saya penah ada pengalaman.==" saya sangat senang untuk menangis ! yaaa. saya memang mudah untuk mengalirkan airmata. tapi xbermakna saya lemahh. cumaa dengan cara itu saya melepaskan perasaan saya.kdg kdg saya seorang yang unpredictable. saya akan terima semua orang seadanya jika orang lain turut terima diri saya seadanya sebagai mana saya.





manusia. tiada yang sempurna. setiap manusia ada kekurangan dan kelebihannya. tak bermakna jika kita tengok seseorang itu hebat, cantik, bijak, dan semua yang positif tentang orang tuu la kn. bermakna dia lansung xdak kekurangan. ada kekurangan orang tuu yang kita tak nampak. enjoy sajaa dengan keadaan diri anda. just be yourself. jadi diri anda sendiri.tidak perlu berpura pura menjadi orang lain.kerana dengan berpura pura akan tidak akan merasakan indahnya kehidupan.kdg kdg kita perlu berubah menjadi yang lebih baik untuk kebaikan diri kita. tapi kekalkan identiti diri sendiri. ^_^ kerana dirimu begitu berharga. =)

=don't look down at anyone. unless your helping them up. =)




okeh. dah puas aku lepaskan suma kat sini.
maafkan saya. ketika saya menulis entry entry ini saya sedang badmood. mungkin dengan cara ini saya melepaskan badmood saya dengan menulis entry yang tidak ada kena mengena lansung dengan apa yang sedang saya rasa.
maafkan saya. ini semua kekurangan yang ada dalam diri saya.
=i know. i suck sometimes, but hey i'm not perfect !

thanks untuk sapa sapa yang baca.
saya sayang semua orang. =)
till here then.
buhbye. =)


No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.