BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 25, 2010

polka dot =)

salam uuoollss =)
hehehe. ehem.ehem. testing sat. =)

=) senyumm sat ! cena blog aku ? daa laen kan ? haha =) kalo x slama neh. aku asyik dok buat 3columns jea. tapi kali neh aku rasa macam teringin benor nak guna 2columns jea. tetibe jea. hahaha =) slama neh jugak. aku asyik download template jea. keh3. seriyes aku rasa macam aku nak buat sumthing yang simple.... xmau nampak complicated. seriyes lah. nak sumanyaa simple dan mudahh. =) nak nampak yang blog simple jea. dan aku pon simple jugak ! hehehe :D

aku sudaa gilaaa polkaa dot ! ohh my ! haha =) sukaa sangat polka dot skang. dan sukaa sangat benda benda alah yang wana putihhhh... hahhaha =) dah minat wana putih bagai. hehe :D well~ sapa sapa yang nak komen pasai blog aku buleh jea. =) dipersilakan. aku open jea bagi sapa sapa yang nak kritik ka.. nak bagi kritikan membina pon oke gak. heee =) oke. tutup bab bab blog aku neh ! =)

jom tido jom ! *ceehh.. tetiba jea..* hahaha. aku xmau jadi nite walker malam neh. nak tido awal. kononnya.awal laa sangat. haha =) sumthing special will happen tomorrow ! alostar...here i come ! kua3. =) harap sangat esok hari yang paling indah utk aku ! ^_^ *mukaa mengharap....* oke. xmau gtw panjang panjang. tunggu jea naty aku story laen ! k.. =) senyumm paling manis neh. rasnyaa smpy pagi esokk. muka aku memang manis jeaa. haha =)

okeh. got to go now !
have a nice sleep uuoollss..
super duper sweet dream ea. muah !
buhbye. chaawwss. =)

No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.