BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 27, 2010

i will be yourz and you will be mine ! =)

salam uuoollss.
hehe.yahooo =)



sama tak gambaq neh ngan tajok tuu. haha. nothing oke ? sajaa ja buat tajok yang nampak macam ada makna. actually besa sajaa. keh3..

25122010. =) bila aku tuleh tarikh neh. mesti uuoollss dah agak yang krismas an ? an ? an ? haha =) xlaaa. oke ? bagi aku. hari neh (25122010) hari yang paling buatkan aku rasa tersangatlah bahagia. *haaa...nah amek kau.. tersgt tros....keh3* actually hari neh hari hang out aku ngan kwn kwn. zati ngan tkah. =) well walopon kami janji utk hangout. but. ada sumthing lagi yang special happen. hehehe :D *gelakk...sengih sengih...malu malu..* haha.

actually. dah kali ke-6 buat julung julung kalinya. haha =) sukaa. dan neh buat kali kedua tema putihh.. hehehe ;) kan aku dah kata. aku daa suka wana putih. cewahh dah sukaa wana putih bagai. =) cantekk ! walopon pada kali ke-5 tuu yang xrasmi. yang hari aku amek result tuu laaa..kali ke-5. =) seriyes memang xrasmi pon hari tuu. but aku still hepi sbb aku still bleh share kegembiraan aku ngan dy pada hari tuu jugak =) yang kali ke-5. tgk "aku masih dara" boleh laaa. =) but yang ke-6 neh. gempak cket. =) enjoy "ngangkung". syiokk giler. =) before enjoy wayang. jln jln dulu. lps tu makan skali. mcm besa. makan makanan favour aku. favour laa jugak actually.. =) nasi goreng ayam =) hehehe. of courselaa be gentlemen. kn ? kn ? pukol 4. masuk wayang. =)

ramai jugak yang tengok movie. boleh laa. best best. syiokk. memang satu paggung hingaq kott. lawak.sempoi =) besalaa cita pon seram komedi kn. memang bestlaa. actually. aku nak tengok sangat "hantu kak limah balik rumah" aku dengaq banyak feedback yang kata filem tu memang superb best! =) huaa. mengidam nak tengok ! haha =) adoyy dah ngidam segala. haha =) oke fine =) hari yang indah. seriyes aku bahagia hari neh. =) thanks dear ! thank jugak utk kwn kwn aku. zati ngan tkah =) naty kita kuaq sama sama lagi skali nah. =)




p/s: ada orang kata. cita janin macam gampang ! ==' betoi ke ? naseb baeklah aku xtengok.. heeee~ =)

thanks for reading =)
buhbye.till here k =)
jumpak lagi uuoollss. =)
have a nice day korang ea..

No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.