BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 18, 2011

boring =,=

salam.

hurrmm................... *nampak macam kecewa dak ?* actually. i'm feeling a little bit dissapointed. tapi simpan je lahh. mungkin patot pendam je lah kot. i think. that is the best way.. walaupon saket kat hati ni. sapa lahh yang tau kan... =.="

okeoke. boring jugak laa cuti nih.... memang boring tahap kuasa lapan kot. homework tak banyak sangat. sepatotnya kena study. tapiii...... tak tau lahh napa malaz sangat nih... sekarang nih memang musim aku sedang bermalasan sahaja...sorry yaa. ;) esok nak balek saina dah. well. ahad ni. ada test. UP1 doee.. tapi.. aku tak study apa-apa pon. seriyesly aku sedang dan tengah malaz. aarrgghh ! takot gak lahh. cena hah ? macam2 alasan bagai. hurrmmm. nampaknya. kat asrama naty. memang stay-up sampai pagi lahh. nasiblahh sha oii.. hehehe. :)

p/s; sory ya kalau minggu test naty. muka aku macam tak berapa nak manis. *kehkehkeh..* disebabkan stay-up study.. haha :P

muka memang tahap malaz kuasa lapann. heee :D



terpikir gak. bila la. aku nak updated blog betol2 ?! haiihh. rasa sangat macam mood untuk habeskan masa meng'updated' tuu kureng cket. tak tau lah apa kuasa yang telah merasuk aku nihh..hari ni saja. mood nak update tuu dah spoil. (ada nada kecewa ni....) tapii. simpan je lahh dalam hati. sabar je lahh.. doakan semoga ada sinar yang dapat menceriakan dan mengembalikan mood aku balek. dapatlahh aku updated apa yang selama ni dah dirancangkan.. :)

okelahh. rasa macam kena jugak menghadap buku nih.. oke.
got to go now !
bubye..

1 comment:

  1. haiii.... lama ika x dtg sini... jemput baca entry ni jap... ika nak mintak bantuan sikit =)
    http://www.atikahnorbaki.com/2014/05/jom-like-penyertaan-lavender-di-tumix.html

    ReplyDelete

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.