BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

take my heart =)


salam uuoollss.
pagii yang sangatt indahh. love it ! =)

hooooo...yeeehhhhhhhhh... hehehe :D
panjang nyeeeeeee.. =) heeeee~ *sengihh..sengihh.. renyih..renyihh.. senyuumm...senyumm sorg sorg.. * seriyes mcm hape hape jee.

staraight to the point.keh3. kemarin dulu. aku sampy sp dlm pkol 1lbh. 1pgi yee sumaa. bukn tghri oke.. huh! penatt sgt sgt. btw abah bgi lampu hijau utk aku hang out kt alostar esoknyee. yeaa. yang sdehnyaa. kena nek bas. huaaaa. xpa2 asalkan dpt jumpaaaa... keh3.

30122010.yeaa. inilah tarikhnyaa. aku sukaa.dy pon sukaa. haha :D lwak lwak. oke my dearest readers. okelaa naek bas p alostar. atleast aku ada gak experience mcm mna bersusah payah kn.. kalo x susah sekarang. bilaa lagi. naty akan merasa senang gak kn.. hehe :D oke. julung kalinya. tema my favourite colour ! merahh ! love itt oke ! smpy jee. xjadi tgk wayang.ada cita damping malam.janin. dgn tron legacy jee. dan wktu tuu. hnya ada cita damping mlm jee dlm msa trdekat. ==" xmau ! xmau ! takott. xsukaa cita seramm. seriyes ! ==" xjadi. soo. jln jln je lahh. pusing pusing. tetiba je smpy pacific. hahaha =) lawak. jln jln jugak. agak lma cket balek cp balek. lps solat.p food court. mkn sumaa. lps tuu. yeeaa. msing msing. amek kputusn utk. shopinx ! yeah ! i love itt oke ! hehe :D kpd sapa sapa yg sukaa shopinx tuu. buleylaa. ajak saya yeaa. pasti saya akan layannn jee. hehehe =) selesaii bershopinx ngn dy. =) aku kna balek awal. sbb nk p shahab dulu.amek bas p sp kat situ. =) okeh. part neh yg akuu xsukaa. sdeh laa.. ==" sob3. huaaa.. )=

sudahh..sudahh.. ssyyhhhh ! =)
biarlahhh..... ~




nonet.nonet......~


smpy dpn tmn ria dlm pkol 8 kott kalo xsilap. mama ngan abah daa tggu kat situ. dlm hati aku kata. neh mesti mama ngan abah nak p tesco dulu arr neh. dannn. seriyes ! i'm correct lahh. hehe :D phm sgt dahh. p tesco jeaa. yeeaa. ohh..ohh my. i love it ! fyi.camera aku sudaa 3thun aku gunaa.dan unfortunately.dah innalillah... ~ sob3 sdeh jugk. byk brjsa oo camera tuh. walopon camera lama tuu besa jee. but.now. aku minx camera satu bilaaa aku dpt result cantek ! =) and i got it !. yess !
thanks mama. thanks abah. well~ PARENTS KNOWS THE BEST ! RYTE ? heheh :D



okeoke. neh ada cket gambaq ! soo. sila lah cuci mata mata anda sekelian eaa.. =)

dok lawan amek gambaq ! haha =)

kami dok usha budak neh ! comeyy sgt ! budak neh dok usha makcik mna ntah. hehe :D


i love this cute star soo much ! thanks sgt sgt eaa. =)



no caption gambaq bawah neh ! sorry ! =="






okeh ! till here then ! =)
love it ! muah !
thanks for reading k.
buhbye. =)




1 comment:

  1. cantik blog nie..
    sy da follow awk..
    sudi2 lah follow jugak kk..
    http://nora-gelabah.blogspot.com/

    ReplyDelete

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.