BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

mood; very good !

salam uuoolllss. :)
hello and olla. >,<





hehe.nmpak mcm hepi tak ? memang and exectly aku hepi ! haha :) eventhough ada laa benda yang tersangat lah remeh melanda. hehe. hal kecik jaa pon ! nothing sgt. seriously. i dont care at all. sebab aku xbuat apa yg dy tuduh kat aku tuu.haha. lawak ! but honestly laa. mmg agak marah for the first tyme. kalo korang pon. mesti geram kan kalo org len tuduh kita mcm kn??. tapi stelah aku luahkn kat mr.kacang dan jugak pagi tadi.ada kwn aku yg sudi dengaq luahan kemarahan dan kegeraman aku neh.legaa sgt rasa. bla pkiaq balek. benda remeh gilaa kot ! tapi. nak besaq2kn. ish.ish.ish. ngadalaa. haha :P anyway.thanks sgt2 kepada my mr.kacang (haha) ngn kwn aku neyh (dy xmo aku sebut nma dy..haha) sbb mnjadi mangsa luahan aku.haha. tambah tambah mr.kacang aku. hehe :D sian sgt2 kat dy.tapi xpa. aku tetap syg dy.

dah.lupakan saja.dan hiraukan suma benda tu !
aku maafkan depa. ;)
memang hal yg tersngat la remeh dan kecik.






CHOPP !

open new story !

haha :) okeoke. aku memang rasa sgt bahagia. mulakan yg baru.kita lupakn perkara2 yang memeritkan hati dan perasaan kita yee. :) remembered our promise ! k muah ! mesti ada yg kata aku gilaa pa.tetiba ja mcm neh.haha :) aku xgilaa. cuma rasa bahagia. hehe.

okeh.org yg tertentu saja yg paham!





me; i always to take care what people says to me.but now, i know everybody was not perfect. everyone has it own weakness ! soo get to know about yourself well first.and then you can talk about others. :) but think first before you talk.think what they will feels if you talk. and try to put yourself in others shoes. you know the best ! ;)

one more.
jgn sesuka hati menuduh org laen tanpa sebarang bukti dan alasan.
d
ont be soo selfish!
jgn fikir kta sorang jaa ada hati dan perasaan.


till here. sory. saya tidak emo sewaktu menaip entry ini. haha :)
cuma saya rasa agak bahagia ! :)

babai. see yaa :)

No comments:

Post a Comment

sorry. no pause button ;)

hak milik SHA < 3 FANS CORP. Powered by Blogger.